Είμαι διδάκτωρ του Πανεπιστημίου του Surrey στον τομέα της ψυχοθεραπευτικής και συμβουλευτικής ψυχολογίας (2017) και μέλος της Βρετανικής Ψυχολογικής Εταιρίας (British Psychological Society, BPS). Επίσης, είμαι κάτοχος της επίσημης άδειας του Βρετανικού κράτους στην ψυχολογία, η οποία παρέχεται από το Bρετανικό Συμβούλιο Επαγγελματιών Υγείας (Health and Care Professions Council, HCPC). Έχω δουλέψει σε δομές ψυχικής υγείας στην Ελλάδα και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ως συμβουλευτική ψυχολόγος, η κλινική μου πρακτική είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη. Χρησιμοποιώ την κλινική μου γνώση και εμπειρία και βασίζομαι σε ερευνητικά δεδομένα, προσαρμόζοντας ταυτόχρονα τη θεραπεία ανάλογα με τις προτιμήσεις και τα χαρακτηριστικά του θεραπευόμενου.
Στην ιδιωτική θεραπεία δουλεύω με εφήβους και ενήλικες που αντιμετωπίζουν ένα ευρύ φάσμα ψυχολογικών προβλημάτων, στα οποία περιλαμβάνονται η κατάθλιψη, το άγχος, προβλήματα προσαρμογής και ενσωμάτωσης, θέματα σχέσεων και επικοινωνίας. Ασχολούμαι επίσης με πιο σύνθετα προβλήματα που ενδεχομένως σχετίζονται με διάγνωση διαταραχής προσωπικότητας, όπως για παράδειγμα η επίμονη κατάθλιψη, η κατάχρηση αλκοόλ ή/και ουσιών και οι παρα-αυτοκτονικές συμπεριφορές (δηλαδή οι ενέργειες που μπορεί εν δυνάμει να είναι επικίνδυνες αλλά δεν εκδηλώνουν μια συνειδητή επιθυμία θανάτου).
Επιπλέον, προσφέρω ομαδική εκπαίδευση στην ενσυνειδητότητα σε παιδιά ηλικίας 7-11 ετών βάσει ενός προγράμματος που έχω σχεδιάσει με πρότυπο αντίστοιχο πρόγραμμα που ακολουθείται σε αγγλικά σχολεία. Ως ενσυνειδητότητα ορίζεται η ικανότητα του ατόμου να ζει την παρούσα στιγμή χωρίς να κρίνει, να αποφεύγει ή να καταπιέζει την εμπειρία του. Η εμπειρία της κάθε στιγμής βιώνεται σαν μοναδική χωρίς το άτομο να προσκολλάται σε καταστάσεις του παρελθόντος ή του μέλλοντος που φαντάζεται ή αναμένει. Με την εκπαίδευση στην ενσυνειδητότητα, το παιδί μαθαίνει απλούς τρόπους διαχείρισης του άγχους αλλά και των δυσάρεστων συναισθημάτων που βιώνει (π.χ. θυμός) και βελτιώνει την συγκέντρωσή του.
Παρέχω συνεδρίες στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα.
ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Η προσέγγιση μου είναι προσαρμοσμένη στον κάθε ασθενή. Θεωρώ ότι η θεραπευτική διαδικασία κτίζεται από τον θεραπευτή και τον θεραπευόμενο, με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργείται μια μοναδική μεταξύ τους σχέση και να επιτυγχάνεται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Οι υποθέσεις, οι σκέψεις και εν τέλει η σημασία των πραγμάτων προκύπτουν από την αμοιβαία αυτή σχέση. Η ερμηνευτική διαδικασία είναι ξεκάθαρη και στοχεύει στην ενεργοποίηση δυνατοτήτων που παλαιότερα φαίνονταν περιορισμένες ή αδύνατες.
Υιοθετώ μια πλουραλιστική προσέγγιση στην ψυχοθεραπεία, καθώς πιστεύω ότι οι άνθρωποι ωφελούνται από διαφορετικά πράγματα σε διαφορετικές στιγμές βάσει των αναγκών τους. Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιώ μια ποικιλία θεωριών και τεχνικών και προσαρμόζω την τεχνική μου ανάλογα με τις ανάγκες, την προσωπικότητά και τα προβλήματα του καθενός. Ανεξάρτητα από τον τρόπο με τον οποίο θα συμφωνήσουμε να δουλέψουμε από κοινού, το σπουδαιότερο είναι να αισθάνεστε ότι η θεραπεία είναι δραστική και βοηθητική και να μπορείτε να συζητήσετε τα προβλήματά σας, όπως επίσης και όσα ενδεχομένως προκύψουν κατά τη διάρκεια της θεραπείας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Έχω εκπαιδευτεί στην ανθρωπιστική προσέγγιση (συγκεκριμένα, σε υπαρξιστική και φαινομενολογική κατεύθυνση), στην ψυχοδυναμική προσέγγιση [στην γνωσιακή αναλυτική θεραπεία (cognitive analytic therapy, CAT) και στην ψυχοδυναμική θεραπεία με βάση τις αρχές της ψυχοθεραπείας εστιασμένης στην μεταβίβαση (transference-focused therapy, TFP), καθώς και σε γνωσιακές – συμπεριφορικές θεραπείες τρίτης γενιάς [στη διαλεκτική-συμπεριφορική θεραπεία (dialectical-behaviour therapy, DBT) και στη θεραπεία αποδοχής και δέσμευσης (acceptance and commitment therapy, ACT)].
Επιπλέον, έχω εκπαιδευθεί στη χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία αποτελεσμάτων της ελληνικής σταθμισμένης έκδοσης της Κλίμακας Νοημοσύνης Wechsler – 4η Έκδοση (WAIS-IV GR) για ενήλικες (άτομα ηλικίας 16 ετών και πάνω).